bánat, depresszió csökkentése, Depresszió kezelése álarccal, hangulat, hangulat csökkentése, nevetés, örömAnnyi féle álarcot viselünk, ahányan vagyunk emberek. Erre nagyszerű képességünk van illetve azzá fejlesztettük akarva, vagy akaratlan. Ha már adott ez a képességünk használjuk most jó célra. A depresszió átmeneti kezelésére nagyon gyors alkalmas eszköz lehet. Hamar rájön mindenki, ha úgy tesz, mintha jól érezné magát, vidám lenne, és minél hitelesebben ezt eltudja játszani, akkor azt észleli, hogy valóban vidám és jó hangulatot teremtetett magának. Ennek hatását gyakorlatilag azonnal érezni lehet.Mindannyian többé-kevésbé szerepet játszunk, ha tudjuk, ha nem. Most alakítsunk egy olyan szerepet, ami azonnal enyhülést hoz, és a depressziót kezeli. Depresszió gyors csökkentésére jó a tudatos mosolygás. Ha minél őszintébben tesszük, azonnal érezzük a mosoly keltette hangulatjavulást. Van ismerősöm, aki állandóan mosolyogva beszél. Nem azért, mert valami vicces, hanem egyszerűen így érzi jól magát. A kellemes közérzetre legtöbben várunk valaki külső embertől, humoristától, hogy megnevettessen. Pedig legbiztosabban, mi vagyunk kéznél magunk számára. Sokszor csak saját magunkra számíthatunk. El kell sajátítanunk, sok kellemes jó szokásokat. Magyarországot a depresszió fellegvárának nevezik. De még sosem találkoztam olyannal, aki ne úgy tett volna, mint aki a jó kedvében a fellegekben jár. Arra tudok következtetni, vagy a szakszerű statisztikai adatok tévednek, vagy mi nem ismerjük be a problémánkat.
Most elérkeztem ahhoz a ponthoz, hogy tisztázzunk valamit. Nem arra sarkallak, hogy ne nézz szembe a valóságos problémád eredő okával. Viszont gyors segélyként lehet ilyen technikákat alkalmazni. Hozzá teszem, ha ez jól megy, szinten tudod magad tartani ilyen megoldásokkal, akkor sokkal jobban jár mindenki, mintha nyugtatót szednél. A nyugtatós kezelésnek mellékhatásai vannak, függést hoz létre, amitől aztán nem lehet egykönnyen szabadulni.
Ha viszont más megoldás nincs, akkor valóban az orvosságot el kell kezdeni szedni, különben a problémád súlyosbodik. Ez a szakorvos feladata!


Az okokat fel kell ismerned önvizsgálattal, életmódod teljesen kielemezni részletezni és szembe nézni, a mellébeszélést egyszerűen nem engedheted meg magadnak.
Ismered a mondást, a legnehezebb önmagunkat legyőzni. Akinek nem volt ilyen lelki problémája, fogalma sem lehet róla mit jelent.
Aki benne van, az tudja miről beszélek.

Nem beszélve arról a szenzációról, hogy legtöbbünk, ekkor döbben rá, hogy valóban valami van oda benn, ami nem látható, de nagyon is érezhető.
Ezután amikor mosolyog nevet, örül, vidám, boldog, tudja, ezek az érzések, mind-mind belülről erednek, ezek az egó látszat valóságai. A stressz, fóbia és egyéb félelmek, csak a felszínes gondolatáramlás badarságai, víziói.  Ugyanakkor nagyon életszerű, ezért olyan félelmetes és megtévesztő.

Az eredő okok feltárása, majd azok rendezése továbbra is feladat, illetve ha az érzéseinket nem tudjuk kordában tartani, feltétlen mielőbb orvoshoz kell fordulni.
Ez ne a mocsár közepén legyen, csak emlékeztetlek.
A depresszió tüneteit, ezen az oldalon megtalálod, ha egyetlen egy is rád illik, menj orvoshoz.

J.Dzs.Schwarcz