A természetes életvitelünkben érdemes beépíteni olyan szintén természetes életmódszokásokat, amik segítenek nekünk a depresszió hangulat mosolygás,pillanatnyi, de visszatérő stresszeinken, szorongásunkon, akár depressziós állapotunkon. A következő egyszerű javaslatok tudatos alkalmazása elejét is veheti a lelki problémáknak.  Másfelől azt mondjuk, hát ezt Én is tudom, mi a zseniális ebben?
Valóban semmi! Ha csak éppen nem az egyszerűsége. Másfelől, ne  előítélkezzünk, inkább tegyen egy próbát és kiderül, hogy az egyszerű dolgok mindig nagyszerűek is.
Az a tudás, amit nem használ, semmit nem ér.
Sétáljunk friss levegőn. Ugye milyen egyszerű, olyannyira, hogy eszünkben sem jut talán egyik oka ez is lehet a problémáknak, hogy nem mozgunk eleget. A kinti levegő felébresztőbb, frissítőbb mint egy helységben végzett mozgás. A szellőztetés jó, de nem olyan hatásos, mint sétálással egybekötve kint a szabad levegőn. Vigyázzon, ne utasítsa el, mert egyszerű, inkább lelkesítse magát, ha kelletlen lenne, legalább kis útra már az is sokat jelent.

Válasszon olyan ismerősöket, akik nem állandóan a problémákról az élet szenvedéseiről beszélnek, sokkal inkább vidámság jellemzi őket.
depresszió hangulat mosolygás,Figyeljen arra, hogy többet nevessen, tudatosan ügyeljen, ha valakivel találkozik, barátságosan mosolyogjon, keressen olyan tevékenységeket, amiket örömmel végez.

Mivel technikai eszközökkel jól el vagyunk látva, keressen vidám filmeket, amik
földobják a hangulatát. Mindig nem lehet várni azt, hogy valaki legyen ön mellett, aki megnevetteti.

Az egész életét hassa át, a tréfálkozás, viccelődés. Ez sosem lehet sok, minden épkézláb ember szívesen keresi az ilyen emberek társaságát.

A fenti ötleteket kiegészítheti saját maga kreativitásával. A lényeg, hogy Önnek mostantól a legfőbb feladata legyen, hogy rendszeres, folyamatos vidám hangulatról gondoskodjon. Ahogy berögzültek a komor hangulatok, gondolatok, szokások, ugyanúgy át lehet hangolódnunk egy jó kedélyű életmódra is. … és mennyivel jobb életérzés, ki sem fejezhető szavakban.
Ez persze nem egy napos feladat, ezért rendszeres önfigyelmet, önfegyelmet kíván a program, helyesebben az életmód betartása.