Loading
Mediatop Hírek Társkereső Blog Stressz Chat Zenék Építkezés Weboldal készítés Apróhirdetés Dohányzás

Szorongás a depresszió és a mozgás

hangulatjavítás, depresszió csökkentése, testmozgás, jó hangulat, stressz, endorfin, depresszió kezelése,

szorongás a depresszió kezelése mozgással.

Sok orvos tudós összegzi a testmozgás, a fizikai gyakorlatok hatását a napi hangulatra, legyen az stressz, vagy depresszió.


A testmozgás jótékony hatása senki előtt nem titok, hogy mégis számtalan helyen írnak róla, részint helykitöltő, másfelől valóban nem lehet elégszer elmondani, hogy belénk programozódjon.
A mai napig nagyon sokan vagyunk, akik nem mozgunk eleget, ahhoz, hogy kellemes közérzetet teremtsünk magunknak a mozgással.

Ha mégis elkezdünk, valamiféle sport tevékenységet, akkor gyakran az a vége, hogy valami ok folytán abba hagyjuk.

 

Garantált hangulat javítás mellékhatás nélkül
A testgyakorlásnak kifejezetten a hangulat és kedélyjavító,

hatását mérték a gyakorlatok elkezdése előtt és után.
A mérésekről nyilvántartást vezettek a későbbi összehasonlításokhoz.

.class="content"